Traumatisme de tenis comune - prevenire și tratament

Leziuni de cot la tenis

Citește Următorul: 8 "Voi nu credeți că este" calmante naturale Cotul de tenis este o afecțiune dureroasă care îi afectează cel mai des pe sportivi, în special pe cei care își folosesc brațele frecvent și în mod repetitiv, cum ar fi jucătorii de tenis și jucătorii de golf. Cotul de tenis denumirea comună pentru afecțiunea cunoscută sub numele de epicondilita laterală este cauzată de inflamația din jurul cotului, care provoacă rigiditate, umflare, dureri articulare și probleme cu mișcarea brațului normal.

modul de verificare a articulațiilor pentru artroză

Cotul de tenis afectează aproximativ 3 la sută dintre americani în leziuni de cot la tenis an, în special pe cei cu vârsta cuprinsă între 30 și 50 de ani și este mult mai probabil să se dezvolte în brațul dominant al cuiva. Deși cotul de tenis este cel mai frecvent la jucătorii de tenis de unde și numele și la cei care joacă sporturi similare precum racheta sau squash-ul, de asemenea, afectează și non-sportivii. De fapt, unele cercetări arată că doar la sută dintre persoanele care suferă de cot de tenis chiar joacă tenis.

Majoritatea oamenilor vor experimenta doar cotul tenisului într-un braț, oricare dintre ele este dominant. De obicei, durează luni până când cotul tenisului se dezvoltă înainte de a observa simptome. În acest moment, durerea poate deveni intensă. O singura data inflamaţie creșterile și simptomele stabilite, odihna, înghețarea, întinderea și exercitarea zonei sunt cele mai bune modalități de a începe procesul de vindecare.

Gheața este cea mai utilă în 24 - 48 de ore de la umflături. Încercați să goliți cotul și antebrațul timp de 15 până la 20 de minute simultan, de mai multe ori pe zi. Compresia și ridicarea contribuie, de asemenea, la prevenirea agravării inflamației. Poate fi util să purtați temporar un bandaj, o pintenă sau o bretelă pentru a împiedica tendonul inflamat să devină prea umflat.

Încercați să înfășurați bine zona în timp ce ridicați-o, pentru a reduce fluxul de sânge. După articulațiile sunt adesea bolnave reîncepeți să lucrați, asigurați-vă că vă odihniți corect între antrenamente. Odihna este crucială pentru a permite țesutului uzat să se repare.

De fapt, între antrenamente este atunci când devenim de fapt mai puternici. Efectuați exerciții și întinderi cu cotul de tenis Poate părea contraintuitiv, dar în majoritatea cazurilor cu cotul de tenis ușor până la moderat, mișcarea brațului și a cotului cu atenție poate de fapt Ajutor rupe rigiditatea și rezolvă simptomele. Cu alte cuvinte, nu este necesar, sau chiar benefic, imobilizarea totală a leziuni de cot la tenis sau a cotului dacă sunteți diagnosticat cu cotul de tenis cu excepția cazului în care aveți o inflamație severă.

Cu leziuni și inflamații severe în jurul cotului, umflarea poate provoca imobilitatea brațului.

6 remedii pentru cot natural de tenis pentru starea „fără durere”

Ernest W. Johnson, un fizician american de la Universitatea de Stat din Ohio, a creat inițial exerciții de întărire musculară și programe pentru tenis de mai jos.

În același timp, doriți să aveți grijă să nu exagerați zona dureroasă. Începeți întotdeauna aceste întinderi și exerciții încet și aveți răbdare. Inițial, urmăriți să puneți cea mai mică presiune pe cot leziuni de cot la tenis timp ce îl întindeți, apoi creșteți rezistența pe măsură ce leziuni de cot la tenis timpul. Fii atent la nivelul durerii tale și progresează doar pe măsură ce puterea ta se îmbunătățește și simptomele scad.

Întinderile și exercițiile pentru cotul de tenis includ: Întinderea excentrică a încheieturii mâinii: Așezați-vă antebrațul jos pe o masă, cu încheietura mâinii de margine, cu leziuni de cot la tenis în sus. Țineți în mână o greutate foarte ușoară 5 kilograme sau mai puțin. Aruncați și ridicați încheietura încet. Efectuați 10 repetări, de 3 ori la fiecare două zile. Cu mâna neafectată, întinde-te și apucă-ți degetele mâinii afectate, apoi trage-le înapoi pentru a întinde antebrațul.

Țineți timp de 30 de secunde și efectuați de două ori pe zi. Întindere tricep: îndoiți brațul afectat în spatele spatelui și puneți presiune ușoară pe cot cu ajutorul brațului dvs. Țineți timp de 30 de secunde și efectuați de 3 ori la fiecare două zile. Întărire a mingii de întărire a mingii: țineți o minge de tenis sau o minge similară în mână. Exersați prinderea și stoarcerea.

Începeți prin a stoarce timp de 3 secunde simultan, apoi lucrați până la 10 secunde. Pe măsură ce puterea ta crește, poți începe buclele bicep tradiționale și buclele de ciocan pentru a menține antebrațele puternice.

Un raport din publicat în Jurnalul nord-american de kinetoterapie sportivă a descoperit că un dispozitiv nou numit FlexBar® poate fi folosit pentru a efectua exerciții pentru tenis de mai jos. Cercetătorii au descoperit că bara ar putea fi chiar mai eficientă decât terapia fizică sau efectuarea de exerciții pe cont propriu.

În studiu, pacienții au folosit Flexbar pentru a efectua 3 seturi de 15 exerciții în fiecare zi, obținând treptat forță înainte de a crește intensitatea rezistenței. În medie, simptomele au dispărut în decurs de 7 săptămâni. Studiul a descoperit, de asemenea, că pacienții care efectuează exerciții FlexBar în plus față de terapia fizică standard s-au bucurat în mod semnificativ de inflamația tuturor articulațiilor este multe îmbunătățiri decât grupul care a primit doar PT standard.

Traumatisme de tenis obișnuite

Încercați Egoscue Metoda Egoscuese concentrează pe o serie de întinderi și exerciții blânde pentru a corecta aliniamentele greșite în sistemul musculo-scheletic care contribuie la durere și postură slabă. Egoscue ajută la reducerea tendoanelor sau a durerii articulare, concentrându-se pe forma corespunzătoare atunci când faceți exerciții fizice sau folosiți mușchi.

De fapt, conform teoriei Egoscue, o formă necorespunzătoare este motiv real pentru cotul de tenis, chiar mai mult decât consumul excesiv. În cazul cotului de tenis, Egoscue se concentrează pe corectarea formei mușchilor umărului, spatelui și antebrațului, astfel încât articulațiile cotului să nu fie compromise și să își piardă întreaga gamă de mișcare.

Exercitiile egoscue pentru cotul de tenis sunt relativ usor de retinut si usor de practicat acasa. Indiferent de tipul de activitate pe care îl desfășori, învățând forma și postura adecvată, deși Egoscue te ajută să te protejezi mai bine de vătămările și durerile viitoare. Luați în considerare tratamente de acupunctură acupunctura este o tehnică holistică de sănătate care provine din medicina tradițională chineză.

Ajută la reducerea durerii prin stimularea unor puncte specifice pe corp prin introducerea unor ace foarte subțiri, practic fără durere.

Cotul jucatorului de tenis - primul ajutor

Studiile arată că, comparativ cu grupurile de control, pacienții care primesc tratamente de acupunctură raportează mai puține dureri, inclusiv mai puține dureri musculare și dureri, simptome de osteoartrită și cronice dureri de cap. Un studiu din publicat în Jurnalul de reumatologie a constatat că după 2 săptămâni de tratamente de acupunctură, pacienții cu cotul de tenis au prezentat reduceri semnificative ale intensității durerii.

Articulatia cotului este alcatuita din trei oase principale: humerus - apartine bratului portiunea superioara radiusul si cubitusul - formeaza antebratul portiunea de jos a antebratuluifiind unite prin intermediul partilor moi. Aceste trei oase sunt legate in articulatia cotului prin intermediul ligamentelor alcatuite din tesut conjunctiv. Oasele sunt inconjurate de pernute numite burse, ce ajuta la realizarea miscarii elementelor care alcatuiesc articulatia. Acest grup de muschi, care acopera partea externa a antebratului, ajuta la deschiderea si extensia mainii.

De asemenea, au experimentat îmbunătățiri ale funcției brațului în comparație cu un grup de control. Chiar și după două luni, grupul de acupunctură a continuat să funcționeze mai bine decât grupul care nu a primit tratamente de acupunctură.

Controlează durerea în mod natural În afară de înghețarea cotului dureros, sigur Uleiuri esentiale poate ajuta la îmbunătățirea stării și a durerii plictisitoare. De exemplu, ulei esențial de chiparos funcționează prin îmbunătățirea circulației. Ulei de Helichrysum ajută la repararea țesutului nervos deteriorat.

Cotul jucatorului de tenis sau epicondilita laterala

Uleiul esențial de mentă poate reduce, de asemenea, durerea, în timp ce aromă crește vindecarea prin scăderea inflamației. Pentru a utiliza uleiuri esențiale, amestecați câteva picături dintr-unul dintre uleiurile de mai sus cu un ulei purtător cum ar fi uleiul de nucă de cocos și aplicați amestecul pe zone dureroase de 3 ori pe zi.

Gestionează inflamația cu o dietă sănătoasă Pentru a ajuta la menținerea nivelului de inflamație scăzut, evitați hrana procesata incluzând: zahăr adăugat, alimente bogate în sodiu care cresc retenția de apăalimente bogate în grăsimi saturate și rafinate, alcool și boabe procesate în special alimente care conțin gluten. Cum se deteriorează și se inflamează articulațiile și tendoanele din jurul cotului?

Tendoanele și articulațiile sunt realizate din țesuturi flexibile, asemănătoare șirului, care conectează mușchii la oase. În cazul cotului de tenis, tendonul care este rănit este extensor carpi radiaslis reavis sau ECRB. Dacă cotul este îndreptat și îndoit iar și iar, tendonul poate deveni suprasolicitat.

Acesta este motivul pentru care cotul de tenis este într-adevăr o formă tendinită. Inflamarea se dezvoltă în jurul mușchiului și tendonului cotului exterior ca mod al corpului tău de a încerca să vindece aceste lacrimi de țesut minuscul.

mers pe genunchi de dureri articulare

Tendonul deteriorat începe uneori să scurgă lichid și chiar colagen, crescând inflamația. Uneori zona formează țesut întărit pentru a remedia daunele. Cotul de tenis este cel mai frecvent la persoanele care își folosesc coatele în aceeași manieră zi de zi, timp de multe săptămâni sau luni de la sfârșit. Pentru sportivi, afectează adesea persoanele care nu odihnește-te suficient între antrenamente.

Adulții cu profesii care necesită o utilizare constantă a brațelor superioare și mișcări repetitive sunt predispuse în special la dezvoltarea cotului de tenis. Aceasta include sportivi, antrenori personali, grădinari, pictori, lucrători auto, peisagistici, tâmplari, bucătari sau măcelari și instalatori Chiar dacă locul de muncă nu necesită mult folosirea coatelor sau brațelor, dacă petreci mult timp tastând computerul, tricotând, gătind, pictând sau jucând un instrument, este totuși posibil să suferi de cotul de tenis.

Simptomele cotului de tenis și diagnostic Simptomul cotului de tenis include frecvent: 10 Durere, tandrețe și umflare în jurul cotului.

presiunea atmosferică și durerea articulară

Unii oameni constată că durerea este prima dimineață după ce se trezesc Împușcare sau durere intensă care se transportă în alte părți ale antebrațului, în special atunci când mișcați brațul Probleme cu mișcarea normală a încheieturii și întinderea mâinii Dureți atunci când ridicați lucrurile, strângeți obiecte, tastați pe un computer și puneți presiune pe brațele inferioare în alte moduri De obicei, simptomele cotului de tenis se vor dezvolta lent, pe măsură ce se leziuni de cot la tenis mai multe micro-lacrimi în tendonul cotului.

La început, este posibil să nu observați că acest proces se întâmplă, dar la un moment dat veți simți leziuni de cot la tenis, mai ales atunci când deplasați în mod repetat cotul.

  • Durere la nivelul articulațiilor șoldului și la genunchi
  • Osteoartrita genunchiului Tipuri de leziuni traumatice Accidentele acute sau traumatice apar din cauza unei forțe sau a unui impact brusc și pot fi destul de dramatice.
  • Unguente care ameliorează umflarea articulațiilor

Multe persoane cu cot de tenis se confruntă cu o slăbire a strângerii lor ca atunci când dețin o rachetă de tenis sau un club de golf ; alții au probleme în a alege lucruri de zi cu zi, cum ar fi o periuță de dinți sau un telefon. Diagnosticarea cotului de tenis: Unii experți vă recomandă să efectuați un test simplu pentru a vedea dacă aveți inflamații legate de cotul tenisului.

Dacă mișcările sub tensiune declanșează durere, există șanse mari să aveți simptome de cot la tenis și puteți beneficia de sfaturile de tratament descrise mai jos.

Mai întâi, așezați-vă palma în jos pe o suprafață dură, acoperiți degetele cu cealaltă mână, apoi ridicați antebrațul. Aceasta întinde încheietura mâinii și va provoca durere dacă ai cotul de tenis. Flexează încheietura mâinii înainte și înapoi, direcționând vârful degetelor în sus și apoi în jos, în timp ce observi orice durere. Ridicați câteva lucruri ușoare, care ar fi în mod normal ușor în timp ce mișcați încheietura mâinii.

Observă orice durere. În timp ce vă puteți vizita întotdeauna medicul pentru a primi sfaturi, rețineți că mulți oameni rezolvă tenisul pe cont propriu folosind tratamente naturiste. Cu o îngrijire adecvată, organismul este capabil să repare singur leziunile minore până la moderate, fără a fi nevoie de medicamente, intervenții chirurgicale sau intervenții intense.

Care sunt simptomele de cot de tenis?

O regulă bună este să vizitați medicul dumneavoastră sau kinetoterapeutul dacă durerea nu scade după 4 până la 6 săptămâni de la încercarea remediilor naturale menționate anterior. Complicații și precauții pentru cotul tenisului Dacă este lăsat netratat, deteriorarea pe termen lung cauzată de cotul tenisului poate provoca dureri cronice și pierderea gamei de mișcare.

Cotul tenisului vs cotul golfului: Cele două sunt foarte similare în ceea ce privește cauzele și simptomele, deși există unele diferențe. În cele din urmă, veți dureri articulare cauzează să gestionați și să tratați ambele probleme la fel, dar este încă important să știți ce afecțiune aveți.

Cea mai mare diferență este că în cotul de tenis, tendoanele afectate se atașează de partea exterioară laterală a cotului.

Sunt utilizate mai ales la întinderea încheieturii mâinii.

chirurgul tratează articulațiile

Cotul golfului afectează tendoanele conectate la partea interioară medială a cotului. Acestea sunt utilizate cel mai adesea atunci când îți îndrepți încheietura mâinii.

Epicondilita laterală (tennis elbow) - Dr. Gabriel Ștefănescu

Cu toate acestea, cotul de tenis nu se va îndepărta de odihnă și tratamentele descrise mai sus, unii medici recomandă o intervenție chirurgicală.

Această procedură implică tăierea eliberarea tendonului și îndepărtarea țesutului inflamat.

injecții articulare pentru dureri de cap

Recuperarea pentru chirurgia cotului de tenis poate dura până la 6 luni și nu este întotdeauna reușită. Până în prezent, nu au existat studii controlate care arată că operația este mai bună decât alte tratamente. Riscurile chirurgiei cotului de tenis includ: pierderea capacității de a îndrepta brațul, dureri persistente, infecții, pierderi de sânge și reacții adverse din cauza anesteziei.

Gânduri finale la cotul tenisului Cotul de tenis este o afecțiune cauzată de inflamația din jurul cotului și a antebrațului. Îngreunează lucrurile, te ocupi de muncă normal, alegi lucrurile și practici hobby-uri sau sport.

Opțiuni de tratament pentru cot de tenis

Cotul de tenis este cauzat de utilizarea excesivă a antebrațului, cotului și a încheieturii. Aceasta stresează și dăunează țesutului în articulația cotului și tendonul. Forma necorespunzătoare în timpul exercitării sau efectuării altor activități poate contribui, de asemenea, la simptomele cotului de tenis.

Acupunctura, Egoscue, terapia fizică, o dietă sănătoasă și utilizarea uleiurilor esențiale pot ajuta, de asemenea, la reducerea simptomelor și la prevenirea reapariției cotului de tenis. Citește Următorul: 8 "Voi nu credeți că este" calmante naturale Popular.