Durerea lombara joasa – prima parte

Durere lombara dreapta

Despre nutritie Stretchingul si exercitiile de intarire a musculaturii este cel mai bun pariu pe care il poti face pentru intarzierea urmatorului atac al durerilor de spate Cand apar durerile de spate in zona de jos, majoritatea barbatilor nu pot decat sa stranga din dinti, sa puna un pachet cu gheata si sa astepte sa treaca durerea.

durere lombara dreapta

Patru din cinci oameni au dureri de spate la un moment dat de-a lungul vietii, dar aceasta sursa comuna de durere este si o oportunitate. Jeffrey N. Katz, profesor de chirurgie ortopedica in cadrul Harvard Medical School.

  1. Pe masuram ce inaintam in varsta, rezistenta osoasa si elasticitatea musculara scad.
  2. Dureri articulare la deget
  3. Unguent vishnevsky cu
  4. Durere de spate: tipuri, cauze si tratamente | Catena

Cand sunt recomandate exercitiile fizice? Durerile lombare joase cauzate de suprasolicitarea muschilor sau de spasmele musculare pot fi ameliorate prin exercitiile fizice.

Dar daca durerea este cauzata de o problema a coloanei, fiti mai atenti la exercitiile fizice. Un semn obisnuit al unei probleme de coloana este sciatica, sau durerea care iradiaza din partea de jos a spatelui pana in picior.

Simptomele durerii de spate

Durerile pot fi insotite de o senzatie de amorteala si « furnicaturi ». Daca suferiti de sciatica, nu incepeti un program nou de exercitii fizice fara sa consultati un doctor in prealabil.

durere lombara dreapta

In cazuri cu o frecventa mai redusa, durerile lombare pot fi un semnal de alarma pentru ingrijire medicala imediata daca prezinta una din formele urmatoare : Durere de spate cu febra Dureri care nu se amelioreaza sau se agraveaza Amorteala in zona inghinala Pierderea controlului vezicii sau intestinelor Slabiciune in picior Incapacitatea de a identifica o pozitie confortabila de sezut sau dormit pe durata episoadelor durerilor lombare Cand sa incepi sa faci miscare Cand durerile lombare joase sunt severe, incearca sa te mentii activ in masura in care este posibil.

Odihna la pat pe o durata extinsa nu este benefica intr-un criza de durere severa de spate, dar nici nu este recomandat sa te apuci in graba de un durere lombara dreapta de exercitii de intarire a musculaturii si stretching, conform cercetarilor. In schimb, continua-ti activitatea intr-un ritm normal, dar evita sa ridici greutati mari si sa faci exercitii fizice care suprasolicita spatele, precum jogging-ul sau indepartatul zapezii cu lopata.

Factori de risc

Inceperea programului de exercitii fizice Cand durerea severa scade in intensitate, poti incepe gradual un program de exercitii usoare de stretching si intarire a musculaturii, care sa sustina coloana vertebrala.

Muschii mai puternici si mai putin sensibili sunt mai putin expusi ranilor.

Simptome și diagnostic în durere lombară Durerea lombara cauzata de organele interne - cum o poti identifica Durerea lombara este, de cele mai multe ori, cauzata de musculatura spatelui ori de anumite afectiuni ale coloanei vertebrale, insa exista si situatii in care anumite organe provoaca dureri in zona lombara. Autor: Dr. Durerea lombara cauzata de organele interne - cum o poti identifica Durerea lombara este, de cele mai multe ori, cauzata de musculatura spatelui ori de anumite afectiuni ale coloanei vertebrale, insa exista si situatii in care anumite organe provoaca dureri in zona lombara. Cu toate ca majoritatea organelor interne sunt amplasate in partea din fata a corpului, ele pot cauza dureri lombare pentru ca durerea poate iradia in spate. Simptomele asociate durerii de spate sunt cele care ajuta medicul in stabilirea diagnosticului corect.

Exercitiile ilustrate mai jos sunt miscari clasice de inceput. Discuta cu medicul referitor la ce exercitii sa faci si cat de des.

Rutina zilnica este recomandata. Studiile desfasurate pana in prezent nu au identificat un anumit tip sau nivel de exercitii care sa functioneze mai bine decat altele pentru prevenirea durerilor lombare joase.

Tipuri de durere de spate

Cu toate acestea, la durere lombara dreapta care fac miscare in mod regulat, comparativ cu cele care nu fac miscare regulat, tind sa sufere de mai putine episoade de durere lombara de-a lungul timpului. Alternative de exercitii : yoga Exercitiile usoare de yoga par a durere lombara dreapta promitatoare pentru durerile lombare joase. Yoga se bazeaza pe seturi de miscari ale corpului in intervale scurte de timp.

Informatii generale despre durerile lombare Coloana lombara spatele inferior este o structura remarcabil de bine construita, din oase interconectate, articulatii, nervi, ligamente si muschi, care lucreaza impreuna pentru a oferi sprijin, forta si flexibilitate.

Duce la relaxarea muschilor, extinde miscarea catre incheieturi si intareste musculatura. Dar fii atent : daca iti suprasoliciti muschii si incheieturile, te poti rani.

durere lombara dreapta

Daca ai un istoric de dureri lombare joase, nu te apuca de yoga pana nu obtii acordul medicului si ulterior lucreaza cu un profesor cu experienta care iti cunoaste afectiunile spatelui.

Indiferent de forma de exercitiu pe care durere lombara dreapta alegi pentru durerile de spate, abordeaz-o ca pe o incercare cu un scop specific. Katz ne recomanda : « Nu este nevoie de un an pentru a stabili daca un tip de exercitii fizice, precum yoga, functioneaza.

Tratamentul durerii de spate Deseori, durerile de spate pot fi insotite si de alte simptome. In cazul in care resimtim o senzatie de amorteala si slabiciune progresiva in maini sau picioare, dureri abdominale sau toracice, dureri la nivelul maxilarului, sau daca pierdem controlul vezicii urinare, trebuie sa mergem de urgenta la medic pentru stabilirea unui diagnostic si a tratamentului adecvat.

Dar este recomandat sa incerci. Executa aceste exercitii zilnic dupa ce durerea de spate scade in intensitate si medicul tau iti spune ca este sigur.

Nu te grabi si opreste-te daca simti durere.

durere lombara dreapta

Indoiti genunchii, trageti un genunchi indoit la piept si mentineti pozitia intre  5 si 10 secunde. Alternati partile ; faceti intre 5 si 10 repetari pe fiecare parte. Indoiti genunchii, trageti ambii genunchi la piept si mentineti pozitia intre  5 si 10 secunde.

La cine apare durerea de spate ?

Executati intre 5 si 10 repetari. Indoiti genunchii, lipiti zona lombara inferioara de podea sau de pat. Mentineti aceasta pozitie intre  5 si 10 secunde. Repetati de 10 ori.

durere lombara dreapta